Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с окачването след инцидент с дупка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен проблем с окачването след инцидент с дупка

    здр колеги
    Преди два дена влязох в една доста голяма дупка и пукнах гума (предна дясна ) , от тогава имам страно чуство че волана има по голям луфт и тегли на ляво , и като завивам имам страното чуство че на едната страна завива малко по трудно , някакви идеи от какво може да бъде?
    Нямам крива джанта или проблем с гумите !
    Алфа 156, 1,8 ТС 1999год

  • #2
    След такива близки срещи е добре да идеш на преглед на ходовата част. Понякога се налага реглаж. Ако при теб всичко е здраво, реглажът е задължителен щом тегли нанякъде.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Мда, след такава промяна е добре да се прегледа.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Ударих дупка преди три седмици, излезе ми балон на гумата...смених я и направих профилактично реглаж...имаше отклонение, а три месеца преди това бях минал такъв.
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #5
          ами по принцип имам за смяна два предни носача , може ли те да дават някакво отклонение , и знае ли някои в добрич или варна каде мога да ги рециклирам въпросните носачи
          Алфа 156, 1,8 ТС 1999год

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Desert Покажи съобщение
            ами по принцип имам за смяна два предни носача
            Трябма да са много разбити, и тогава може при спиране да ти носи нанякъде.....особенно ако са разбити неравномерно, и левия да речем е по добре от другия.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              При мен не дърпаше...но ти препоръчвам задлжително да си направиш реглаж...за носачите ако са разбити шарнирите не би трябвало да дава отклонение. Ако тампоните са мн зле, задължително ги смени, да не износиш гумите неравномерно...преди реглаж е хубаво вс да е изправно...да не са пари на въздуха!
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #8
                Казваше се май... "Пари на вятъра"
                Първата стъпка според мен е проверка на реглаж.
                И аз "гледах" този филм след среща с бордюр. След изправяне на джанта два дена в гаража разглобяване, сглобяване и чудене. И накрая нищо.
                На реглажа ми казаха , че се е набило цялото окачване назад и повредена Лагер главина.
                alfa romeo156 2.0TS 11'97

                Comment


                • #9
                  a шарнирите на носачите стават ли да се рециклират че тука ми твърдят че неставало на алфа 156
                  Алфа 156, 1,8 ТС 1999год

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Desert Покажи съобщение
                    a шарнирите на носачите стават ли да се рециклират че тука ми твърдят че неставало на алфа 156
                    Става Ферариста е човека
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      И аз мислех, че след дупка реглаж си е пари на вятъра...но не е така. Аз бих прежалил 20-30 лв за сметка на гумите. Смело рецеклирай шарнирите при Ферарист, аз съм мн доволен от тази услуга вече 7 месеца!
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #12
                        благодаря колеги
                        Алфа 156, 1,8 ТС 1999год

                        Comment


                        • #13
                          Я да попитам и аз.Днес пътувайки за първи път към Копривщица нацелих цели 3 дупки като на третата яко изчука на желязо чак някъде горе, може да е било и от капака на шахтата през която минах.Тъй като съм с гуми 225/45/17 и трите пъти спирах да видя дали не съм спукал гума или изкривил джанта, но нямаше нищо видимо.Пробвах носачите и не открих луфт, също така нито ми дърпа нито усещам някъкво тресене.Та въпросът ми е дали да ходя на гумаджия да гледа джантите или няма смисъл?
                          Last edited by stu; d.m.y г., 23:35.
                          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                          Comment


                          • #14
                            Според мен е препоръчително да се видят джантите, както и вътрешната страна на гумите. Понякога точно там се образуват балони, което може да е коварно при високи скорости. Аз също ходих до Копривщица днес, идиотите в Стрелча са оставили шахтите ниски, а пътя след това е пълен с кратери.

                            Comment


                            • #15
                              Нацелих точно една от тези шахти в Стрелча , един от кратерите по пътя м/у Стрелча и Копривщица , като нямаше избягване, просто се разминавахме, и една шахта в Копривщица.На връщане вече ги знаех и карах внимателно.
                              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                              Comment

                              Working...
                              X